حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

سیزده بدر

1396/1/15 10:16
نویسنده : بابای حديث
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

چه خبراز سیزده بدر؟مبارکه!خوش گذشت ؟ 

به من که خیلی !چون عاشق آبا بازی و بدو بدو هستم اون قدر بازی کردم و

خوش گذشت الانم که الانه به بابایی میگم بریم 13چشمک

من تو خواب بودم  و تو بغل مامانی عازم 13 بدر شدم برا همین

کفشای مبارکم هم جاموند و شانس آوردم که مامانی دمپایی هام رو برداشته بود!!!!

راستی نزدیک بود مامانی رو از دست بدیمخندونک اومدنی هم مامانی افتاده بود تو آب

و داشت غرق می شدتعجب که بابایی نجاتش داد بغلخودمونیم بابایی هم ترسیده بودا!!!!خنده

خلاصه برا من که سوژه ی خوبی بود چون تا الانم هر روز دارم ادای افتادن مامان تو آب رو در میارم!

پسندها (1)

نظرات (1)

هستی مامی
21 فروردین 96 12:24
سلام مغز بادوم سه سالگیت مبارک عسلی