حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

تولد.... تولد...

1396/1/21 14:55
نویسنده : بابای حديث
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم امروز تولدمه!مبااااااااااااااااااااااارک

تولد دوستایی که امروز تولدشونه هم  مبارک باشه !ژ

 

 

 

امسال چون بزرگتر شدم از چن وقت پیش که مامان برام شمع ستاره گرفته بود،

پیش بینی هام رو برا تولدم کردم میگفتم:

حدیثه تولد توتاخ

کیک پیشیراخ شمع یاندراخ،دیوارا گول یاپشدراخ ،نانای آچاخ ،شمع یاندراخ کیک یانسن

اون وقت بود که مامانی محکم بغلم میکنه و من حرصم در میاد!!!

مامان نوشت:محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عزیز دلم 21 فروردین برای من روز بزرگیه، روزی که فرشته ی آسمونی من زمینی شد و از خانه ی دل به روی چشمانم نهادمت....عطر تنت را نفس کشیدم..... بوییدمت ... و بوسیدمت

تولدت مبارک دختر نازم خدا را شکر به خاطر همه ی اینها.

خدایا مادر شدن نعمت و امتحان بزرگیه، توی این سه سالی که مادر شدم زیاد ناشکری کردم و هر از چند گاهی شکر،منو ببخش به خاطر ناشکریهام و کمکم تا در در ادامه این مسیر سربلند باشم. هم پیش تو و هم پیش دخترم ،زیباترین هدیه ای که به من بخشیدی!

پسندها (3)

نظرات (1)

گیلدا
3 اردیبهشت 96 13:14
تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120 سالگیت