حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

تابستون نه چندان خوبی که گذشت....

1396/8/10 11:57
نویسنده : بابای حديث
934 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونای خوبم

خیلی شرمنده  که  خیلی خیلی  دیر اومدم 

راستش این پستم از اولای مهر همون جوری موقتی مونده بود

و پای اومدن نداشت اما بالاخره اومد

حالا بریم سراغ عکسام ...

اووووووو از اردیبهشت نه از تابستون.....

کادوی روز معلم ، تقدیم به مامانی خوبم....

با اینکه یه کم مریض احوال بودم اما چون دختر خوبی هستم کادوی مامانی یادم بود

البته خودمونیم به لطف بابای مهربونم.

 

حالا می رسیم به تابستون گردی...

 خونه بابا بزرگای مهربون ، پارک ، بازی و گردش

 

 

به بابایی میگماین دایره خوه ی منه نیاین تو اون بیرون خونه شماست...

مگه جرات اعتراض دارن؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازی و ساختن شکل با دکمه ها از بازی های مورد علاقه ی منه...

اینم معصومه جان!!!!

هدیه ی بابایی برای روز دختر

درگوشی از طرف مامانی(چون موهاش و می کندم مامانی قایمش کرد) 

مامانی میگه چون اذیتش کردم رفت پیش خدا شاید یه روزی یکی برام بیاره

حالا تو پست بعدبی میگم کی...

 

تولد حنانه از اعضای کانون مامانینا 

اولش فکر میکردم تولد منه . ام من آخر سر رسیدم

موقع گرفتن عکس یادگاری و بریدن کیک... بازم خوبه

مامانی قول داره برا منم تو کانون تولد بگیره به نظرم باید خوش بگذره!

تابستون و کانون....

 

 

اینم سوغات سفر  بابایی برای من...

 

بازی با سازه ی دلقک

آدمکهای اولیه ی من با آبرنگ

آدمکهای  بدون شکم....

اونقدر شال و روسری های مامانی رو سرم کردم و نماز خوندم

تا مامانی برام یه چادر نمازخوشگل دوخت. مبارکم باشه حالا شدم خانوم خانوم 

خوشمزه گی های من....

مهمون تابستون خونه ی بابا بزرگ... خاله لیلا اینا .اینم دختر خاله هستی فقط دو روز باهم باودیم....

 

 

یه اتفاق بد توی تابستون...

بابا بزرگ مهربونم (بابای پدرم) رو از دست دادیم بابابزرگ که عاشقش بودم....

توی این مدت چون مامان بزرگ و عمه ام تنها بودن تا چهلم خونه ی بابابزرگ بودیم...

منم تا دلم بخواد توی این مودت با بچه ها شلوغی کردم و بین خودمون باشه

بیچاره مامانی که پدر ش رو سوزوندم

 

بابا بزرگ و من هنوز دوماهه نشدم...

 

 

خدا رحمتت کنه بابا بزرگ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)