حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

حدیث 25 ماهه ی مامانی...

1395/3/8 15:10
نویسنده : بابای حديث
642 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستای گلممحبت

 

ممنون از همتون که ازمون یاد کردین

 

مامانی شرمنده ی  همه ی محبتهاتون!!خجالت

 

...و اما من تو این مدت....

 

توی این یه ماه بیشتر رنگا رو یاد گرفتم، به ترتیب:

 

نارنجی، صورتی، آبی، زرد، قرمز، سبز، بنفش، سفید، قهوه ای ، طوسی 

 

البته همه ی اینا به کمک گل های جشن تولدم که هنوزم نذاشتم

 

مامانی از رو دیوار برداره و اسباب بازی ها و حلقه هام بود...

 

از بین شکلها دایره، مربع، مثلث و مستطیل رو یاد گرفتم و

 

کامل  اسمشون رو میگم و از هم جدا می کنم 

 

البته دایره و مربع رو خیلی وقته بلدماراضی

 

 راستی نمیدونم مامانی چرا تا حالا نگفته

 

حدود یه ماهه که دیگه شیر نمی خورم آخه دیگه بزرگ شدم...چشمک

 

 

 

 

 

 

 اینجا شدم کپی عمه جون...!

شلوغی های من و عمه جونم...

 

 

خسته شدم از دست این دختر عمو الناز

 

که همش منو بغل می کنه...

 

فک میکنه هنوز بچه ام ...اه ...اه ....اه....

 

 

 

موهامو شو نه زدم ،  مامانی گیره هام رو بست که یه کم بریم سرکوچه

و دوری بزنم اما  مگه من میذارم گیره ها بمونن چشمک

 

 

 

 

 چیکار کنم که اینقد این سارا رو دوس دارم

اما مامانی میگه سارا رو نمیبریم بیرون...!غمگین 

 

 

 

 

 

هر وقت بابایی میخاد بره بیرون منم بدو بدو میرم تا کفشام و بپوشم و بریم... ددر...

 

 

 

 

دختر نماز خون مامانی...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (7)

گیلدا
9 خرداد 95 17:37
25 ماهگیت مبارک عزیزم افرین دختر زرنگ و باهوش
فاطمه
13 خرداد 95 19:41
سلام وب خیلی خیلی جالبی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن مخلصیم
عاطفـه
19 خرداد 95 13:57
جووووووووون (: چ نی نی نازیه پیش منم بیاین
نرگس
24 خرداد 95 7:19
واااای چقد وب خوشگلی چه دختر نازی خداحفظش کنه♥
شبنم.س
10 تیر 95 23:05
عزیزم حدیث جون حسابی بزرگ شدی.
fatemeh
5 مرداد 95 22:14
وای وای وایسر بزنیییییییییییین
❤مامان سونیا❤
13 مرداد 95 11:20
ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش و روز دختر مبارکباد....