حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

بفرمایین گیلاس!

1395/4/30 18:56
نویسنده : بابای حديث
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونای مهربونم!

 

خوبییییییین؟

 

 

گفتم که! بفرمایین گیلاس.

 

رفته بودم باغ آقاجون ،کلی برا خودم گشتم ، آب بازی کردم ،

 

و خوشمزه تر اینکه گیلاس، آلبالو و توت خوردم!چشمک

 

درسته هوا گرم بود و مثل لبو شده بودم ولی جاتون خالی خیلی خوش گذشت.آرام

 

خیلی دلم به حال مامانینا می سوخت چون روزه بودن و نمیتونستن بخورن! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکسام هم برا یه وقت دیگه است...

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

گیلدا
28 مرداد 95 14:57
نوش جونت قشنگم
هستی مامی
28 مرداد 95 22:37
سلام عزیزم کم پیدا ماشاالله حدیث جان خیلی ماه شده خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش
مامان مریم
30 مرداد 95 13:44
خدا حفظش کنه