حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

تابستون ...

1395/5/16 9:34
نویسنده : بابای حديث
463 بازدید
اشتراک گذاری

دارم میرم خونه ی بابا بزرگ ، کتابم رو هم باخودم برداشتم بخونم

البته مامانی برا خودش آورده بود چون از نمایشنامش خوشم اومد برداشتم براخودمخندونک

 

 

کجااا!اجازه گرفتین اومدین توسوال

آدم تو این زمونه اختیار خونه ی خودش رو هم نداره هاااازبان

 

 

اینجا مزرعه ی عمه طاهره است منم دارم 

 

طبق معمول با گلها بازی می کنم البته آب بازی هم کردم

 

 

 

 

 

 

اسباب بازی اشکال هندسیمآرام

 

الان کلا میتونم هر شکلی رو سرجای خودش بذارم حتی اون هایی که چند تکه هستن!تشویق

 

 

خوب نگا داره دارم نقاشی می کشما حواسم رو پرت نکنین!!!غمگینچشمک

 

پسندها (5)

نظرات (5)

گیلدا
28 مرداد 95 14:56
ای جونم دختر باهوش
مامان سما
21 شهریور 95 11:19
خداحفظش کنه عزیزدلم........
مامان سما
21 شهریور 95 13:20
چ نقاشی قشنگی.....
مامان سما
21 شهریور 95 13:20
❤ معصومه ❤
3 مهر 95 14:01
سلام وبلاگ خیلی خیلی خیلی قشنگی و همچنین دخمل نانازی دارین خدا براتون حفظش کنه برای حدیث خانومی خوشحال میشم به وبم سربزنین منتظر حضور گرمتون هستم