حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

هلوووووووو

1393/5/28 17:14
نویسنده : بابای حديث
361 بازدید
اشتراک گذاری

      

 

چن روز پيش با مامان و بابا رفته بوديم خونه ي آقاجون

آقاجونينا تو حياطشون درخت هلو دارن 

 

هلوهاشم به چه خوشمزگي niniweblog.com

امان از دست دختر خالم ريحانه !هلو نذاشته بمونه برام كه!!!!!!!خنده

 نه اينكه من خودم هلو هستم هلو ميخوام چيكار!!!!!!!!!!چشمک

البته مامان بزرگ سهم منو نگه داشته بود!بوس

 

 

اينم عكس يادگاري من و بابا جووووووونم كه دختر خاله ريحانه

بابت معذرت خواهي ازمون انداخته!!!خندونکخنده

 

niniweblog.com

 

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان نیکا
29 مرداد 93 0:34
آره خاله جون هلوی خوشمزه ای هستی
بابای حديث
پاسخ
مرسييييييييييييييييييييي خاله جون
الناز لاله
29 مرداد 93 19:31
مامان حدیث این ابرها رو حذف کن چشممون درد کرد تا متن رو بخونیم
بابای حديث
پاسخ
حديث خانم و باباش از بس به ابر و بارون علاقه دارن دست به يكي كردن و گذاشتن اما به لطف شما كمش كرديم ممنون
زیــنب (مامان)
31 مرداد 93 13:48
دوباره سلام مامان حدیث میشه بگی هواذاری که زیز پسندیدم هست چطوریه ممنون میشم
بابای حديث
پاسخ
اگه سوالتون رو درست متوجه شده باشم ،بعد اينكه از منوي كاربريتون وارد وبلاگ شديد توي هر وبلاگ ديگه اي ميتونين با كليك روي مي پسندم و بعد هواداري راي بدين
بابايي
31 مرداد 93 20:24
کمی قبل از سحر تو را خواهم بوسید می خواهم تمام روز مزمزه ات کنم.
بابای حديث
پاسخ
مرسي بابايي منم
بابايي
31 مرداد 93 20:26
دلم می لرزد ... وقتی صدایت با نام من عشق بازی می کند ! تقديم به همسر مهربونم كه دنياي منه.... نازگلم حديث جونم دوستت دارم.
بابای حديث
پاسخ
چـِـقـَــــدر زیـبـــاســتـ فــَــدا شـُـدלּ بـــَـراے‌ چـَـشـمـهـایـے‌ ڪـِـہ تـَـمـــــــــاҐ دُنــیــــــاســتــْ
بابايي
31 مرداد 93 20:29
دختر نازگلم حديث جونم نفس بابايي زندگي كن ولبخند بزن به خاطر كساني كه با لبخندت زنده اند...
بابايي
1 شهریور 93 11:23
دل،عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت ای آینه دار خلوتم، باور کن اندازه من کسی تو را دوست نداشت تقديم به بهترينم و نازگل دخترم.
بابای حديث
پاسخ
مررررررررررررررررررررسي نبض زندگي من و حديثمي بابا محمدجونش
مامانی
4 شهریور 93 18:09
سلام خانوم خوشگله چه عکسای خوشگلی ایشا... همیشه سلامت باشی راستی آهنگت هم خیلی عالیـــــه رسای ما هم همسن شماست از آشناییتون خوشحالم به ما هم سر بزنید
بابايي
7 شهریور 93 17:04
بابای حديث
پاسخ
مرسي بابا جون مهربونم يه عالمه دوستت داريم