حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

دلتنگ بابا...

1393/5/21 16:56
نویسنده : بابای حديث
412 بازدید
اشتراک گذاری

گریهمي دونين چرا اينقدر ناراحتم؟؟؟گریه

 

 

اون موقع من تقريبا يك ماهه بودم و خونه ي مامان بزرگ مهمون بوديم.

بابا چن روزي مي شد كه بهمون سر نزده بود

منم دلم براش يه ذره شده بود. آخه من خيلي بابارو دوس دارم.

اما......

اما فرداش كه اومد خيلي شاد بودم شاد شاد.

مي خواستم از شادي فرياد بزنم.خنده

اينطوري................آرام

 

 

 

بابايي بوس بوس بوسبوس

niniweblog.com

 

پسندها (19)

نظرات (25)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
21 مرداد 93 17:31
سلام عزیزم خیلی خیلی دختر نازی داری ممنون که به وبلاگ من هم اومدی و نظر دادیاینم یه بوس از طرف من
فروغ کریمیان
21 مرداد 93 18:09
خیلی نازه بوسسسس
فروغ
21 مرداد 93 18:09
بوسسسسسس عالیه خیلی قشنگه
باران
21 مرداد 93 19:25
سلام خانم گل چه دخمل نازی خدا حفظش کنه ممنون که به وبلاگ پرتقالی ما سر زدی من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتی منو لینک کن
❀شـیـــــریـن❀
21 مرداد 93 19:49
سلام دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه
مامان بهار
22 مرداد 93 0:55
آخه.خداحافظش باشد
مامان بردیا اریایی
22 مرداد 93 7:18
سلام مرسی که به ماسر زدین خیلی نازه دخملتون خدا حفظش کنه یازم بیاین پیشمون من شما رو لینک کردم با اجازه
بابا و مامان
22 مرداد 93 7:29
سلام عزیز دلم ماشالاه ناز و خواستنی و دوست داشتنی
مامان عاطی
22 مرداد 93 11:17
سلام عزیزدلم قدمش برات مبارک و انشاء الله همیشه زیر سایه پدرو مادر مهربونش باشه
مامان مریم
22 مرداد 93 15:58
سلام خاله جون ماشالا به نی نی نازتون خوشحال میشم به وب من هم سر بزنین آخه من عاشق نی نی هام
مامان پارسا
22 مرداد 93 16:28
سلام ممنون گلم به وبلاگ پارسا سر زدید. ماشاالله چه گل دختری داری خدا واست حفظش کنه. از خاطرات زایمان واسش بنویس که یادگاری بمونه.
بابای حديث
پاسخ
سلام مامان پارساجون ممنون كه سرزدين. مفصل براش نوشتم .يه دفتر مخصوص خاطرات! مرسي كه يادآوري كردين
مامان نیکا
23 مرداد 93 1:39
سلام عزیزم به طور اتفاقی وبلاگتون دیدم خیلی خوشم اومد خدا حفظش کنه خیلی دخمل نازی داری مطلبهایی که میزاری خیلی بامزس دوست عزیز اجازه دارم لینکتون کنم؟خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید
مریم مامان نیکان
23 مرداد 93 10:20
سلام عزیزم شما لینک شدین خوشحال میشم من و لینک کنین
مامان معصومه
24 مرداد 93 10:39
الهی چه دختر نازی بوووووووس . حدیث جون خوشحالم که پسرم دوست خوب و نازی مثل شما داشته باشه من شما رو لینک کردم
مامان امیرعلی
24 مرداد 93 10:41
ماشالا به حدیث کوچولو...
شادیزد
25 مرداد 93 0:43
سلام عزیز دلم خیلی مامانی هستی.مرسی به ما سر زدی.با اجازه لینکتون می کنم.
❤مامان مهسا❤
25 مرداد 93 10:28
سلام عزیزم از این که به وبمون اومدین ازتون ممنونم هزار ماشالله دخملی تون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه اگه مایل به تبادل لینگ هستین خبرم کنین تا بلینکم
مامان الهام
26 مرداد 93 1:18
اووووووووووووه حدیث جونی چقدر طرفدار داری دخترییییییییییییی ماااااااشالله بهت
مامانی
26 مرداد 93 11:47
سلام خدا حدیث خوشگله حفظش کنه منتظرتون باز هستم
مهیار
26 مرداد 93 12:10
سلام حدیث جون قدمت مبارکا باشه خوشحالم به وب من سرزدی منم وب تورو دیدم خیلی نازه مثل خودت خوشحالم باهم تبادل لینک داشته باشیم اگه مایلی پیام بده.
خاله فهیمه
26 مرداد 93 13:06
ای جان !!!!!!!!!!! چقدر ناز شدی خاله قربون اون خنده ات بره خیلی جیجر شدی ی ی ی ی ی ی ی بوس س س س س س س
بابای حديث
پاسخ
مرسييييييييييييييييي خاله جووووونم نهالو ببوسين
الناز لاله
26 مرداد 93 16:55
با عشق فراوان لینکتون کردیم............. خوش اومدی دوست جدید مهیا
مامان اعظم
28 مرداد 93 0:24
سلام....ووی شما چقدر نازی خانوم خوشکل....
بابای حديث
پاسخ
چشاتون ناززززززززززززززززززه مرسي
مامانی
5 شهریور 93 15:50
سلام با اجازتون گل دخترتون رو لینک کردیم
مبینا و امیرحسین
8 شهریور 93 17:10
سلام خیلی وبلاگت قشنگ بود و ممنونم که بهم نظر دادي
بابای حديث
پاسخ
مرسيييييييييييي اما آدرس وبلاگتون رو اشتباهي نوشتين فك كنم اگه دوباره لطف كنين ممنون