حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

اولين تولد من ...

1394/1/21 0:1
نویسنده : بابای حديث
2,629 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

تولدم مبـــــــــارك

 

بالاخره 12 ماه شمردم تا اينكه

 

 

1ساله بشم

امروز اولين روز دو سالگيمه

 

 

 

چن روز بود ماماني و بابايي تدارك تولدم رو ميديدن

ماماني  چن روز بود كه داشت كار تزيين رو ميكرد و من هم كلي اذيتش ميكردم...

 

اما برا اينكه من زياد اذيت نشم

ميخواستن تولد خودموني بگيرن و فقط بابا بزرگا و مامان بزرگا رو دعوت كنن...

اما انگاري قسمت اين بود كه تولدم مفصل تر بشه白雪姫★ のデコメ絵文字

 

همه يكي يكي زنگ زدن و گفتن كه ميان برا جشن تولد

ماماني و بابايي هم همه رو برا ناهار دعوت كردن و بعد ناهار هم جشن تولد...リラックマ のデコメ絵文字

 

白雪姫★ のデコメ絵文字

 

توي جشن تولدم اونقد بالا و پايين پريدم كه حالم بهم خوردو لباسم رو كثيف كردم 

همه ميگفتن بهونه بوده برا اينكه لباس عوض كنم!!!白雪姫★ のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

 

 

 

آخراي تولد ديگه خيلي خسته شده بودم و خوابم ميومد 

بعد اينكه شمعم رو فوت كردم ماماني خوابوندتم و وقتي پاشدم

بيشتر مهمونام رفته بودن

ماماني و بابايي خودشون زحمت باز كردن كادوها رو كشيده بودن

راستي چون روز مادر بود با بابايي برا مامان بزرگام و ماماني كادو گرفته بوديم...

 

 

かわいい のデコメ絵文字     روزتون مبارك ماماناي گلم      かわいい のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

دختر عمو محنا كلي بهش خوش گذشت از بس رقصيد خسته شد

مهدي كوچولو هم وسطاي تولد خوابش برد، اما قبل من بيدار شد

براهمين نشته بغل بابايي و عكس انداخته!!!

مگه دستم بهش نرسه!ねこ のデコメ絵文字

 

 

 

بعد اينكه از خواب بيدارشدم رفتم بغل بابايي و عكس انداختم 

اينم از كيف كيتي خوشگلم خيلي دوستش دارم، ميخوام مهد رفتني برش دارم...

 

 

 

بعد اينكه از خواب بيدارشدم رفتم بغل باباي و عكس انداختم 

اينم از كيفم خيلي دوستش دارم 

صبح تولدم با ماماني شيريني گرفتيم و برديم مهد برا دوستام

 

 

 

 

مامان نوشت:ハート のデコメ絵文字

حديث عشقم يك سال گذشت و تو بزرگتر شدي 

آرزوي من و بابايي اينه كه هميشه شاد و سالم كنارما قد بكشي و

ما شاهد بزرگ شدنت باشيم...

 

عزيزم اين روزها احساس خوبي دارم هوا همش بارونيه anime blob

و برام روزاي تولدترو تداعي ميكنه .

از خداي مهربون هميشه به خاطر داشتنت ممنونم

 

روز بعد از تولد رو تو ادامه ي مطلب ببينين...

 

 

 روز تولدم كه ماماني نتونسته بود يه  عكس درست و حسابي ازم بگيره

روز بعد از تولدم دوباره ازم عكس گرفتچشمک

 

 

 

البته بازم  نتونستا چون من همش ادا در آوردم.

اينطوري...!خنده

 

 

ماماني بسه ديگه حوصلم رو سر بردي ها!!!!

ميخوام برم برنامه ي كودك ببينم...زبانخندونک

 

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif

پسندها (9)

نظرات (16)

بابايي
21 فروردین 94 9:40
http://www.chinaswitch.com/caoka/jieri/newyear/zsc112.swf اينم كادوي تولدت دختر نازگلم...
مامان مبینا
21 فروردین 94 21:06
اینم کادوی من ب حدیث عزیز
زیــنب (مامان)
24 فروردین 94 11:13
سلا عزیزم تولد گل دخترت مبارک انشالله عروسش کن وخدبرات حفظش کنه
مامان ساناز
24 فروردین 94 11:36
دستات ظریف و کوچک لپات مثل بادکنک کوچولوی نازنین تولدت مبارک .مبارک باشه عزیزم الهی 120 ساله بشی
مامان مبینا
24 فروردین 94 19:47
حدیث جونی بازم تولدت مبااااااااااااااااااااارک دست مامان وبابا درد نکنه ک واست جشن ب این خوشگلی گرفتند ایشالله خدا نگه دار حدیث باشه
شبنم.س
26 فروردین 94 13:51
دست مامانی دردنکنه بابت تولدت عزیزم،عکساتم خیلی قشنگه
✿ مه آ سا✿
26 فروردین 94 22:34
عزیز دلم تولدت مبارک ایشاالله 120 ساله شی کوچولوی 1 ساله 1 سالگیت مبارکـــــــــ خوشحال میشم بیای وبم و برام نظر بدیـــــد
مامان ضحا
27 فروردین 94 12:51
سلام عسل خاله تولدت مبارک انشاء اله هزارساله بشی زیرسایه پدرومادرت بزرگ بشی
♥ مامان معصومه ♥
28 فروردین 94 18:04
واااای مبارکه 12سالگیت حدیث خاله ماه بودی ماهتر شدی
مامان مبینا
30 فروردین 94 11:15
مامان خانم سلااااااااااااام حدیث جون خوبه؟ من همیشه ب وب حدیث سر میزنم اما بعضی وقتا ک میخوام کامنت بذارم قسمت نظرات رو وقتی کلیک میکنم کلی سایت تبلیغاتی باز میشه ونمیتونم نظر بذارم میخوام بگم خیلی دوست دارم حدیث جونی
بابای حديث
پاسخ
سلام دوست عزيزم ممنون دستبوسه لطف شما براي ما مسجل شده گلم
مامان مبینا
30 فروردین 94 11:18
ممنونم ک ب فکر ما بودی مامان مهربون تقریبا 2ساعت پیش واکسن 18ماهگی مبینا رو زدم قربونش برم کلی گریه الانم بهش استامنیفن دادم وخوابید براش دعا کن مامان مهربون ک تب نگیره و زیاد اذیت نشه بوووووووووووووس واسه حدیث جون
بابای حديث
پاسخ
ازبس من اين مبيناي يطون رو دوس دارم الهي خاله فداش ان شاا.. زودي خوب ميشه چشم حتما
محمد
31 فروردین 94 17:49
_________________¶ ________________¶¶ _________¶______¶¶¶______¶ __________¶¶___¶¶¶¶____¶¶ __________¶¶¶__¶¶¶¶¶__¶¶¶ __________¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶ ___________¶¶__¶¶¶¶¶__¶¶ ____________¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶ ____________¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶ _________¶___¶_¶¶¶¶¶_¶ _________¶___¶_¶¶¶¶¶_¶____¶ _________¶____¶¶¶¶¶¶¶_____¶ _________¶¶_____¶_¶______¶¶ _________¶¶______¶______¶¶ __________¶¶_____¶_____¶¶¶ __________¶¶_____¶_____¶¶¶ __________¶¶¶_____¶___¶¶¶¶ __________¶¶¶¶____¶___¶¶¶ ___________¶¶¶____¶___¶¶¶ ___________¶¶¶____¶__¶¶¶ ___________¶¶¶¶___¶__¶¶¶ ____________¶¶¶___¶_¶¶¶ ______¶______¶¶¶__¶_¶¶¶___¶ _______¶_____¶¶¶__¶_¶¶___¶ _________¶____¶¶__¶_¶___¶ __________¶___¶¶__¶____¶ __________¶___¶¶_¶_____¶ ___________¶___¶_¶____¶ ___________¶____¶_____¶ ____________¶__¶_____¶ ____________¶__¶_____¶ ___¶¶¶¶¶_____¶_¶____¶__¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___¶_¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶___¶¶____¶_¶__¶_¶¶___¶¶¶¶ ¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶__¶_¶_¶_¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶ ¶¶¶_____¶¶¶¶¶_¶_¶¶_¶¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶______¶¶¶¶_¶_¶__¶¶¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶________¶¶_¶_¶__¶¶_______¶¶¶ ¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶ _¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶_______¶_¶_¶_¶_¶_¶_¶_____¶¶ _¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶ ¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ¶____________¶__¶¶__¶__________¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ ______¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶ _____¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ ____¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶ ___¶¶_____¶_____¶_____¶_____¶¶ __¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶ __¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ __¶___¶___¶___¶___¶___¶___¶___¶ __¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶_______________________¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان مبینا
3 اردیبهشت 94 9:17
مامان خانم صبح بخیر عزیزم
شبنم.س
3 اردیبهشت 94 12:46
سلام مامان عزیز،آخرهفته خوشی داشته باشین بووووووس واسه حدیث جون
مامان ندا
4 اردیبهشت 94 9:40
سلام ای جانم دختر کوچولو شما با گل پسر من هم سنه خدا نگهشون داره و تولدش مبارک
مامان ضحا
7 اردیبهشت 94 8:50
سلام عزیزم من برات پست گذاشتم تولد عزیزم تبریک گفتم فکرکنم نیمود تولدت مبارک عسلم بوس
بابای حديث
پاسخ
سلام ممنون از محبتتون ممنون خاله جون