حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

تابستون گرم...!

1394/4/21 20:46
نویسنده : بابای حديث
792 بازدید
اشتراک گذاری

 

محبتیه سلام گرم به گرمی تابستون به دوستای مهربونمحبت

 

نماز روزه هاتون قبول

 

این گلدون گل

0-025.gif

 

تقدیم دوستام که این مدت یادم بودن

 

 

15 ماهگیم هم تموم شد دیگه براخودم خانومی شدم ماشاا...

 

توی این ماه اطرافم رو بیشتر شناختم خصوصا اسباب بازیهام 

 

یعنی وقتی مامانی و بابایی ازم میخوان , زودی میرم توپم رو میارم,

 

دوگی رو میارم(اسم یکی از عروسکای دستیمه)

 

سارا رو میارم و بوس میکنم و بهش قاقا  میدم!آرامچشمک

 

بعضی از حیوونا مثل گربه و جوجه و مرغ و خروس رو میشناسم و

 

تقریبا صداشون رو درمیارم

 

جمله های مامانی رو بیشتر درک میکنم:

 

مثل وایسادن و پوشیدن و پام رو بلد کردن و ...

 

 

مثل قبل عاشق آب بازی هستم و هر روز

 

توی حیاطمون با بابایی و مامانی آب بازی میکنم و

 

لباسام رو خیس آب میکنم و بعد حموم...

 

 

تصاویر کتابا رو خیلی دوس دارم . ورق میزنم با دقت نگاه میکنم

 

بعدشم میارم تا مامانی برام شعراشون رو بخونه !

 

 

حالا عکسام...

 

تو کانون دارم کتاب میخونم بابابایی رفته بودیم دنبال مامانی .

 

اصلا نذاشتم بچه ها بغلم کنن.

 

چیکار کنم دست خودم نیس . خوشم نمیاد تو بغل باشم!!!شاکی

 

 

 

من و نهال دختر خاله فهیمه سه سالشه

 

 

برگشتنی فقط میخاستم بیام پایین, اونقدر اصرار کردم تا

 

بابایی گذاشتم زمین.منم هی وایمیستادم و با کفشای تازم ور می رفتمخندونک

 

 

 

 

 

 

اینجا رفته بودیم خونه ی بابا بزرگ .

 

با این آبکشا کلی بازی کردم تا مامانینا افطار کنن...!محبتآرام

 

 

 

مگه نگفتم عاشق آب بازی ام!

 

 

اینجام رفتیم خونه ی آقاجون تا رسیدم دنبال مرغ و خروسا کردم و

دویدم تا اینکه خوردم زمین و زانوم خراش برداشت وای وای!!!غمگین

 

 

رفتم ببینم زیر این میزا چه خبره..!!؟؟؟سوالمتفکر

 

 

رفته بودیم پارک البته الان چن وقته ماه رمضونی نرفتیم

میدونین به چی دارم نگاه میکنم؟؟سوال

 

 

 

 

به این قطار !خیلی دوس داشتم سوار شم

اما هر چی از بابابی خواستم سوارم نکرد. گفت هنوز بچه ای!!!خجالتشاکی

 


 

و اما...

سورپرایز....!!!!!! این همه جایزه برا منه؟؟؟؟جشن

 

دست نی نی عکس و البته بابا جونم درد نکنه!زیبابغل

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (14)

عمه فروغ
24 تیر 94 22:10
سلام نماز و روهاتون قبول باشه پیشاپیش عیدتون هم مبارک 15 ماهگیت مبارک حدیث جونمآفرین به گل دختری که کتاب خوندن رو دوست داره و صدای حیوانات رو هم یاد گرفته هدیه نی نی عکس هم مبارکت باشه تیربک میگم برنده شدنت رو
هستی مامی
25 تیر 94 12:27
سلام مغزبادمم 15 ماهگیت مبارک ماشا الله به گل دختر
آبجی نگار
26 تیر 94 0:31
چه دخمل نازی
شبنم.س
26 تیر 94 13:39
ماشالله به گل دخترم.
مامان مبینا
28 تیر 94 19:08
ماهگردت مبااااااااااااااااارک عزیز دلممممممم عکسات چقد با نمک شده
گیلدا
4 مرداد 94 15:39
15 ماهگیت مبارک عزیزم آفرین دختر باهوش هدیه ات هم مبارکت باشه
❤مهسا مامان سایمان❤
6 مرداد 94 9:39
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ماهگردتت مبارک حدیث جون
تک دختر مامانش(kosar)
7 مرداد 94 21:55
سلام خاله جان. میشه به وب zahra82.niniweblog.com برید و به کد 5 رای بدهید?
آنیتا
12 مرداد 94 11:46
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان فاطمه سادات
12 مرداد 94 22:32
آبجی نگار
17 مرداد 94 9:41
عزززززززززززززززیزم بووووس
مامان مبینا
25 مرداد 94 17:30
روز دخمل رو ب حدیث جون تبریک میگم
zakieh
28 مرداد 94 2:18
سلام پانزده ماهگيت مبارك عزيزم
zakieh
29 مرداد 94 0:59
سلام عزيزم پانزده ماهگيت مبارك گلم