حديث نفس مامان وباباحديث نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

♥♥♥ حدیث عشق مامان و بابا ♥♥♥

حدیث در زمستان می گذرد...

1394/11/15 18:53
نویسنده : بابای حديث
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم 

اینم عکس های من در ماه بهمن ماه 

 

اینجا دارم با ماه نازنینم بازی می کنم 

 

اینجا دارم با پازل هایم بازی می کنم 

 

میخوام در کنار میز تلویزیون برای خودم و اسباب بازی هایم خونه بسازم. 

 

اینجا خونه پدربزرگم و در آغوش دایی قاسمم به گوسفند ها نگاه می کنم و صداشون را در میارم. 

 

وای چه برفی باریده! توی حیاط پدربزرگم خیلی سردم شده کمک میخوام...

 

من و اسباب بازی هایم... 

 

دارم کتاب هایمو مرور می کنم و داستان های که مامانم برایم گفته را نگاه می کنم. 

 

من و همه عروسک های نازنینم 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

الانم دارم فرش می شورم یعنی به مامان جونم کمک می کنم 

 

دوستان عزیزم این پست را بابام گذاشته و بعدا مامان جونم تکمیلش می کند. 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

گیلدا
1 فروردین 95 14:20
ای جونم
شبنم.س
7 فروردین 95 23:07
به به حدیث جون عجب عروسکایی. عیدتونم مبارک عزیزانم.
هستی مامی
9 فروردین 95 19:44
مامان حديث
27 مرداد 95 22:37
بابایی مامانی میگه به نظرم کامله کامله دست بابایی درد نکنه